یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶

پیام تبریک رئیس هیات پزشکی ورزشی بمناسبت هفته دفاع مقدس

دکتر یحیی صالح طبری در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و خلق حماسه های ماندگار در عرصه جهاد و شهادت را تبریک گفت.

image-20240922111531-1.jpeg

هفته دفاع مقدس بهانه ای است تا یادی کنیم از مردان مردی که هشت سال جانانه جنگیدند و جان دادند، اما خاک ندادند.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی  استان مازندران، متن پیام تبریک دکتر یحیی صالح طبری به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دفاع مقدس بهانه ای است تا یادی کنیم از مردان مردی که هشت سال جانانه جنگیدند و جان دادند، اما خاک ندادند.

دفاع مقدس گویاترین مفهوم ایستادگی در برابر استکبار جهانی و ایثار و رشادت ملت قهرمان ایران اسلامی و نمونه شاخص اتحاد و همبستگی همه آحاد و اقشار این سرزمین پهناور است.

دفاع مقدس بیانگر مقاومت و پیروزی و منظومه ای از افتخارات ملت غیور ایران اسلامی در دفاع از حریم و برافراشتن بیرق آزادگی در جهان است.

این واقعه‌ی عظیم برگرفته از مکتب عاشورا و قیام عدالت خواهی حضرت اباعبداله الحسین (ع) بوده همچون برگ زرینی در صفحه تاریخ این مرز و بوم می درخشد.

به فرموده مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، بر همه آحاد ملت ایران بویژه جوانان غیور و هوشیار ایران اسلامی لازم است، ضمن الگوپذیری از درس ها، رشادت ها و فداکاری های شهیدان، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در برابر سلطه پوشالی و جنایت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا ایستادگی کرده و در تقویت جبهه ی مقاومت بیش از پیش کوشا باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به ویژه 14 هزار و 500 شهید استان ولایتمدار و علوی مازندران و تبریک هفته دفاع مقدس، توفیق روز افزون آحاد مردم شریف ایران اسلامی را در امتداد مسیر پرافتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان از خداوند منان مسئلت می نمایم.

دکتر یحیی صالح طبری

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.